المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : الخدمة العسكرية _ قصص السكس العربي


HOTPEPPER
03-20-2010, 11:35 AM
القصه منقوله وليست من تاليفي
قصص سكس عربيه (http://www.6banat.com/vb/)

الخدمة العسكرية
في يوم من الأيام أتعرفت علي مدام ليلي وأنا في الخدمة العسكرية وأنا كونت بأدي الخدمة العسكرية في منطقة تجنيد وفي شهر 7 من كل سنة يأتي عندنا كشف مدرسة حوش عيسي طبعا أغلب الناس مش هتعرف مدرسة حوش عيسي المدرسة دي بيدخلها الشباب من سن 12مدرسة عسكرية يعني عيال لسة بيجوا يكشفوا في المنطقة إلي كونت أنا بخدم فيها ف المهم جاء شاب ومعه أمه أجمل ماشافت عيني من الستات وأنا رايح علي الكانتين أجيب بست لقتها قاعدة نظرت لها وأنا ألعب بلساني فنظرت لي وضحكت في الوقت ده كان أي حد من الأهالي الذين يأتوا مع أولادهم يتمنوا يتعرفوا علي أي حد من الوحدة بدأت العلاقة مابنا وهيه بتسالني وتقول لي ابني بيكشف جوة ممكن تشوفوا خلص ولا لسة حسيت من كلامها أنها بتقولي أنا تعبانة أوي المهم أخدت أسم ابنها ودخلت شوفتوا وطمنتها عليه وهيه ماشية ادتها رقم تليفوني وبدأت تتصل بيه وأنا اتصل بيها وفي يوم وانا بتكلم معاها في التلفون وبسالها عن زوجها فوجأت بأنها تقول لي هوه مسافر بقالوا سنة و3 شهور الكويت كان اسعد يوم في حياتي يوم ما عرفت أن زوجها مسافر في بداية كلامي معاها عن الجنس وأنا بسالها أيه رايك في الزواج ردت وقالت ما أجمل من الزواج والمتعة عملت فيها عبدوا العبيط وسالتها أيه هيه المتعة دي ضحكت وقالت أنت ما تعرفشي ايه هيه المتعة دي قولتلها لا لسة ما دخلتيش دنيا ونفسي ادخلها بدأنا نتكلم في الجنس والنياكة فضلنا شهرين نتكلم في التليفون فجاء اليوم إلي كونت أنتظروا من شهرين وانا بتكلم معاه في التليفون طلبيت مني أروحلها الشقة علشان أشوف ورق أبنها روحت ليها إلي الشقة رنيت الجرس فوجئت بملاك يفتح لي الباب دخلت قعدت, قعدت بجواري ما أجمل الروب طلبت منها ورق ابنها قالتلي ورق أيه بس أنا محتاجة راجل يفضل في حضني علطول يعوضني علي السنة و3 شهور دول رديت وقولتها يا روحي طول ما أنا موجود مش هحسيبك محتاجه أي حاجة كل يوم انيكيك لو عايزة ولو عايزة أطبق معاكي ب3 أذبار أطبق معاكي,عذا للمقاطعه هذه القصة ملك موقع بنات سكس اذا تريد ان تدخله اكتب على الجوجل بنات سكس والذي يحتوي الاف القصص والصور والافلام , ردت وقالت يااااااااااااااااااااااااه بس أنا جامدة أوي قولتلها الجامدة تخضع للأجمد وأنا بقولها الجامد يخضع للأجمد حطيت إيدي علي شعرها جبتها من فوق لغاية مانزلت إلي بطنها لقيت إيدي علي رباط الروب وأنا بفك الرباط كان إيديها علي ذبي فكيت الرباط و وقفتها وقلعتها الروب وأنا شفتي إلي فوق في فمها وشفتها إلي تحت في فمي طلبت منها ندخل أودة النوم أفضل واحنا دخلين الأودة شيلتها وهيه رجليها الإتنين حول وسطي وذبي هيفرتيك البنطلون دخلنا الأودة أول ما دخلت نزلتها علي السرير ورجليها تحت يعني ظهرها بس إلي علي السرير رفعت القميص وفضلت أبوس في بززها وإيدي بتلعب في كسها فضلت أبوسها لغاية ما طلبت هيه مني أنيكها قلعت لبسي وقلعتها خالص خلتها زي ما ولدتها أمها نزلتها من علي السرير قعدت علي ركبتها وأنا واقف حطيت زبي ما بين بزازها ما أجمل من البزاز البيضاء الجميلة كلها حنان وحنية ولبن قالتلي يلا بقي حطوا بليز أنا خلاص تعبانة أوي وقفتها ورفعت رجليها الشمال علي السرير ورجليها اليمين علي الأرض وهيه موطية وأنا من ورا وحطيت زبي في كسها دخل زبي مع الآهات وهيه تقول آه آه آه آه قولتلها لو ماكونتيش قولتي آه أنا كونت هلبس وهمشي قالتلي أنت جامد أوي فعلا الجامد يخضع للأجمد أنا أول مرة أحس بطعم النيك وزبي رايح جي في كسها مع الآهات آه آه براحة ياعبدوا ده أول وضع عملتوا معاها بعد كدا خدتها علي السرير وهيه ظهرا بس إلي علي السرير وأنا واقف علي الأرض ورجليها علي كتفي رافع طيزها من علي السرير وده أصعب وضع للمرأة تخليها تجيب ميه من كل حته في جسمها فضلت أمشي زبري علي كسها رايح جي وانا طالع حطيتوا في كسها ورجليها علي كتفي ورافع طيزها من علي السرير نزلت بجسمي كله عليها وذبي في كسها وحلومة بزها الشمال في فمي فضلت أدخلوا وأطلعوا علي الوضع ده لغاية ماحسيت أنهم هينزلوا ف طلبت منها أنزلهم جوة ولا برة قالتلي نزلهم جوة ياروحي روحي دي كانت طالعة منها وهيه بتطلع في روحها

ROSITSA
03-20-2010, 12:08 PM
ياي شو انت قمر هيدي قصص سكس نار